Profesionální reklama

Jako každá firma, i podniky nabízející marketingové služby jako je například SEO či PPC mají své internetové stránky. Jejich účelem je, podobně jako u ostatních firem, se prezentovat a přilákat nové zákazníky.

K tomu je však potřeba, aby jejich web splňoval nějaký standard. Ten je sice nepsaný, avšak jeho dodržování rozhodně pomůže zlepšit prestiž stránek, jako jsou například https://www.ppcprofits.cz/seo-praha či https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-praha. Co by tedy měly obsahovat?

on-line nakupování

V první řadě jsou to základní údaje o firmě. Především předmět jejího podnikání, zkušenosti v oboru, úspěchy a podobně. Mnohdy neuškodí, zvláště u těch, které působí na trhu již dlouho, přidat i něco málo z historie.

Cílem je vzbudit v potenciálním zákazníkovi důvěru. Přimět jej, aby se na náš podnik nedíval jen jako na firmu, ale jako na objekt s historií, který má určitou tradici a hrdost. Přesvědčit jej, že se stane takřka členem „exkluzivního klubu“, jen když naše služby využije.

Ovšem k tomu musí vědět, kde nás může najít. Na webových stránkách tedy nesmí chybět kontaktní informace. Ty by měly zahrnovat fyzickou adresu sídla firmy a telefonní čísla na pověřenou osobu či osoby. Mělo by zde také být uvedeno jméno vedoucího pracovníka či pracovníků a hlavně šéfa firmy. A vzhledem k tomu, že jsme v době internetové, neměl by chybět ani e-mail.

příklady klíčových slov

Dále bychom pak na webu měli najít přehled nabízených služeb a jejich ceník. To je důležité, neboť to umožní, aby si zákazník udělal představu o tom, kolik nakonec zaplatí. Může si tak spočítat, zda se mu tato investice skutečně vyplatí. Pokud tento údaj chybí, pak je pravděpodobné, že ceny budou vysoké a firma se s nimi nechce chlubit. Přeci jen je mnohem těžší odmítnout nabídku při osobním kontaktu.

Jak je vidět, vytvořit webovou stránku není zrovna příliš jednoduché. Možná i proto se některé firmy obrací na odborníky. A co vy, nechtěli byste to také zkusit?

Autor příspěvku: